2009. május 12. SOK VOLT EZ NEKEM MÁRA!!!!!!!

2009. május 15., péntek

Megjöttem!!!!

Azzal kezdeném hogy az összes nagypofájú nyugdíjast írtani kellene
Én autómatikusan ahogy bementem,kopogtam a rendelőbe és mentem be,erre az egyik nyanya,aki nem is a doktornőhöz várt beszólt,hogy igen megtanítottak az idősek tiszteletére,én meg vissza hogy annyira vakon van hogy nem veszi észre hogy kismama vagyok cseréltesse le a szemüvegét!!! Meg nekem még dolgom van én nem traccsolni jöttem ide!!!!Erre a doktornő is kijött és mondta hogy már bocsánat,de egy kismama(aki hozzá jön) nem fog itt végig ülni órák hosszát a taknyos betegek között!!!! Erre csend lett!!! Mikor kijöttem meg mintha valami gyilkos lennék,úgy néztek rám,nekem sem kellett több beszóltam hogy további szép napot!!!Bocsi ilyen nagyszájú vagyok!!! Nem hagyom magam!!!!Ezt nekik

A fogdoki nő,egy tündér,telefonba olyan volt mint egy hárpia(mert nekem mindenki új,szinte minden dokival az első talikon esek át)!!!Megnézte a fogamat,pecsételt!És most jön a lényeg ÉRZÉSTELENÍTÉS NÉLKÜL,BETÖMÖTT EGYET,SEMMIT NEM ÉREZTEM,NEM FÁJT!!!!!HÉTFŐN MEGYEK MEGINT,ÉS MÉG TÖM EGYET.........AMIT LEHET ÉRZÉSTELENÍTÉS NÉLKÜL AZT MEGCSINÁLJA,AZT MONDTA!!!!!!A TÖBBIT MEG SZÜLÉS UTÁN!!!!

Szófosás vége!!!!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS