Vasárnapi idill

2012. január 8., vasárnap

Nálunk most épp ez van! 
Apa főz!!!!!!!!!!!! :) Lau hátráltatja, én pedig ágyban kávéval blogot írok. :)
Első körben megkaptam a vérnyomásmérőmet és a  gyógyszeremet az ágyba, majd egy cuppanós puszit, mit egyet, kettőt, apától és Lautól is! Aztán pedig a kávémat.
Jött az élménybeszámoló, mi történt míg én aludtam, ugyanis megesett végre velem is, hogy 9 után kelhettem fel. Míg apa és Lau már fél 8kor ébren voltak. Szóval elmesélték, hogy meghámozták a sárgarépát, kifőzték a leveshez a tésztát (amiből Lau már jól be is lakmározott), és már a husi is sül a sütőben.
Nem szeretem az ilyen kényszerpihenőket, de most muszáj, ugyanis ismételten 140 volt ébredéskor a pulzusom, de a gyógyszer hamar rendezte szerencsére, és persze a kis család puszija.

Ha elkészült az ebéd, indulunk egy családi vasárnapozásra (igazán ránk fér már) a KÖKI terminál szuper játszóházát látogatjuk meg.  Remélem élvezni fogja Lau, és én sem zavarom meg a pihenést egy rosszulléttel.
Apa előtt le a kalappal, segít amiben csak tud.
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS