2012

2012. január 12., csütörtök

Gondoltam írok már erről a egy bejegyzést, mert annyira felháborítónak tartom a média tudatos pánikkeltését. Plusz mikor megláttam, hogy már Esztim te is tartasz ettől, akkor 100%ig biztos lettem, hogy ezt most leírom.
Szóval, mindenhol ezt szajkózzák, 2012-ben világvége. Ennyi volt itt lesz a vég. Szerintem ez csak nézőpont kérdése. Van akinek már tavaly eljött a vég, amikor a több 10 milliós házát elvitte a bank, és kénytelen volt az öngyilkosságot választani. Vagy aki az évet éhezéssel, fedél nélkül kezdi, annak már most itt van a világ vége, és nem gondolja hogy majd ebben az évben december 21.-én lesz.
Aláírom, hogy sok mindent meg tudnak mondani a nagy okosok, és hogy valamit még el is találnak, de azt nekem ne mondja senki, hogy most él a földön olyan ember aki tudja mikor lesz vége, eme borzasztó világnak.
Nézzünk csak vissza a múltba, tisztán él az emlékeimben, amikor 1999 szilveszterén, 11 éves kis gyerekként rettegve vártam az éjfélt, mert akkor is világvégét várták az ezredforduló miatt. Akkor a számítógépek meghibásodását, meteor becsapódást, hetekig tartó áramszünetet, és éhezést jósoltak.
Ennek ellenére, eljött az éjfél, mint egy átlagos napon, és 2000-be léptünk. Még a levegő sem változott, nem hogy meteor jött volna.
Szóval én ezt a 2012. dec.21-et is ilyesféle, vergődésnek tartom, és nem hiszem el (nem akarom elhinni) hogy a sokak által kedvenc filmekben (pl. Armageddon) lévő világvége most év végén vár ránk. Nem fogom az egész évet rettegésben leélni Jöhetnek természeti katasztrófák (amik eddig is voltak szökőár, földrengés), vagy éghajlat változás, de ez mind-mind már most is jelen vannak. Nem értem miért kell ez a tömeges pánikkeltés.
Ha pedig tényleg így lesz, akkor úgy sem tudunk tenni ellene semmit, mert itt nem fogja a földet egy Arnold Schwarzenegger, vagy egy Bruce Willis sőt még egy Ben Affleck sem megmenteni.
Akkor annyi volt kész vége. Meghaltunk.


Nem pánikot kellene kelteni a médiának, hanem nyugtatni az embereket, és kitiltani az összes tv csatornáról a sok jósló, és médiumokkal teli műsorokat. Mert a válság ellenére, a 600Ft -os percdíjért a magyar ember betelefonál, egy kis pénzenergiáért.


Fúúúúj-fúúúúj és mégegyszer fúúúúúj.
Én csak annyit teszek, hogy próbálok, úgy élni, úgy nevelni Laurát, hogyha egyszer tényleg eljön az a bizonyos világvége, ne kelljen rettegnem a haláltól, és előre megváltott bérletünk legyen a menyországba.
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS