Ha mininőci színre lép......

2011. március 4., péntek

......ott kő kövön nem marad!
El sem hiszem, hogy már itt tartunk! Mintha még most született volna, és lassan azt veszem észre hogy férjhez megy! :)
Ezen poszt megírására, a tegnapi este, és a mai reggel késztetett!
Tegnap este elindultak fürdeni apával, erre ő szalad hozzám, hogy "Aja-aja" "Kaka".
Én naívan mondom most nem kapcsolom be a hifit, mert menni kell fürdeni, erre ő csak hajtja "Kaka-kaka".
Akkor már elgondolkodtam, hogy itt a kakáról van szó, felültettem a !!!!!!!!!!!!WC-re!!!!!!!!!!!!!! és láss csodát, ott volt a csomag! Annyira örültem neki, meg Laura is, elalvásig őt kellett tapsolni!
Büszke volt magára, és ez a lényeg.
Sosem kényszerítettem arra hogy bili, vagy wc, eljön szerintem a gyereknél az, hogy majd ő már jelzni, ha elég érett arra, hogy elkezdjük a szobatisztaságra nevelni.
Azt hiszem nálunk most jött el! :):)
NAGYON BÜSZKE VAGYOK RÁD KICSIKÉM!

A mai reggel:

Reggeli után, peluscsere és öltözés! Megyünk a szobájába, hogy vegyünk elő ruhát, én kiveszem amit gondolok, erre kikapja a kezemből, és másat ad ide.
Kérdezem: "Laura ezt szeretnéd felvenni" erre ő bőszen bólogat! :)
Majd meg zabáltam! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS