Első farsang - az oviban

2013. február 10., vasárnap

Február 5.-én volt az ovis farsang. Izgultunk mivel előtte betegeskedtünk, nem akartunk kimaradni a mókából. Szerencsére addigra mindenki rendbe jött, majdnem 100%-osra.
Sokat beszélgettünk, agyaltunk a "Mi legyek" kérdésen.
Első körben Hófehérke akart lenni, meg is vettük a csini jelmezt, olyan jól állt neki, kis hercegnős volt. Ez az ötlet, menten romba dőlt mikor is sógornőm meghozta neki a Peppa malacos jelmezt. Írtó cuki, és nagyon jól állt neki, én mégis jobban örültem volna neki, ha Hófehérke lesz.

Az utolsó percig győzködtem, de semmi sikerrel. Így a farsang reggelén, mindkét jelmezt elkészítettem (gondolván arra, hátha az oviban sok hercegnő lesz, és ő is az akar lenni). Bementünk és eldőlt a nagy kérdés, Peppa lesz punk-tum. :) Óvónénik ájuldoztak, milyen cuki, és el sem bírták képzelni, hogyan is lesz belőle malacka.
Átöltözött és rohant is befelé, boldogan. Sajnos nem maradhattunk, de Gitta néni megígérte hogy sok-sok fotót készít majd. A gyerekek pedig élménybeszámolnak majd.
Mikor mentem érte ismét a Peppás jelmezben ropta, épp nagy tánc és móka volt, kérte hagy maradjon még egy picit táncolni. :) Végigmesélte az utat, nagyon sok élménnyel gazdagodott. Másnap reggel meg is kaptuk a dvd-t a képekkel, :) Volt bohóc, süti, móka és kacagás. kreatív óvónénik, több nem is kell azt hiszem :)

Sokan láttátok már a képeket facebookon, az én kedvenceim ezek:




 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS