Az igazi BOLDOG NAP

2012. szeptember 27., csütörtök

Ő már csak így hívja. Boldog nap. A névnap és szülinap is boldog nap. Tehát a hivatalos boldog napján (tegnap) is volt egy kisebb buli.
Keresztfiamék és a legjobb barátunk jöttek el hozzánk. Egész nap sütöttem főztem, na és tortát kreáltam.
Azt hittem sosem lesz kész. Szerencsére sikerült, és azt hiszem nem csak szép, hanem finom is lett. Árulkodik erről, hogy a két emeletből, csak az egyik fele van meg. :) Szerintem Isteni lett a vacsi is, nevezhetjük brassóinak, de akár girosztálnak is. Friss otthoni zöldségekkel. Mártással. Mindenki degeszre ette magát.
Lula pedig szülinaposhoz méltóan ünnepeltette magát. Mindenkivel táncolt. Mondókázott és ő szeretett volna egész este a középpontban lenni. Ami nem mindig jött össze, ugyanis egy kisebb gyerkőc is volt, a kiskeresztfiam.
Viszont együtt nagyon szépen eljátszottak, hála istennek nagyon szeretik egymást. Kipróbálták az összes játékot, orvososat játszottak, néha vitáztak, nagyon drágák voltak.
Majd együtt csodálták a tortát, gyertyát fújtak, végül lakmároztak.
Hála Istennek sikerült ismét sk. tortát készíteni, aminek nagyon örülök. :)

Aztán apa behozta az ajándékot, nem fogtunk mellé vele (igazad volt Timim) mikor meglátta, igaz még darabokban, rögtön tudta miről van szó, és emlegette is, hogy Pannának is ilyen van.
Azon nyomban össze kellett rakni. Míg apa az alját szerelte, ők jókat borultak Kristóffal, mert természetesen bele kellett mászni, a tojás alakú ülőrészbe. Azóta ez a kedvenc, ma ebben aludt el, néha el-el bújik, és jókat kuncog a tető alól. Ja és hogy miről beszélek, az Ikeás forgó tojásfotelről :)

Szintén hulla fáradtan dőlt ki,kikísértem a vendégeket, mire visszaértem a lépcsőházból, már durmolt. Azt hiszem, ez is sikerült, mindenki jól érezte magát.

(nekünk sem kellett esti mese, 2 perc alatt aludtunk)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS