2009-03-23-Hétfő

2009. március 23., hétfő

Ma mire felébredtem apa hazajött ebédelni!!!! Ez kb olyan 11:15körül lehetett!

Nem tehetek róla rengeteget alszom!!!!

Na szóval apa hazajött,töltött kápit ebédelt,sikeresen nekem is lecsúszott egy a gyomromba,olyan boldog voltam!!!

Aztán elkelett mennünk Dunakeszire a bankba,mert ugyebár ezek a bankosok tudják mitől döglik a légy,és mikor vettük fel a hitel,mindkettőnknek kellett csináltatni hitelkártyát. Apa humorosan meg is jegyezte,hogy ezt jól eldugjuk. Szerintem is jó ötlet,nem kell még egy adósság a nyakunkban!!!!!!

Aztán hazajöttünk,de közben a barátnőmtől sikerült egy mosógépet vennünk!!! Ugyanis mikor albérletbe költöztek ő vett egyet,de az albérletben van,és a tulaj nem viszi el,igy mi megvettük,jaj annyira örülök,eddig felültöltős volt,ami már haldoklott picit,és most az álmom teljesül egy elől töltőssel!!!

Ugyhogy apa lelépett a kolegájával a mosógépért,meg az előszoba szekrényért!!!

Én meg közben itt csacsogtam veletek! Aztán nagy örömünkben megérkezett a mosógép,de rövid volt a cső,igy elmentünk a Baumaxba!!! Aztán visszajöttünk,apa bekötötte a mosógépet,azóta is megy,csináltunk egy tisztító mosást! Közben én végig itt pötyögtem,meg is jegyezte hogy jól otthagytam!!!

21:18 Aztán most jelenleg is tart az előszoba szekrény összeszerelése,ugyanis lapra szerelt volt!!!! Szóval közben szaladok néha apához fúrni!!!!

Ennyi volt a mai napom,el voltam foglalva igy nem is hánytam!!!!
Napközben egy két képre is jutott idő!!! Meg is mutilom nektek!!!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS