Megvan az állat

2011. augusztus 16., kedd

Ezt sürgősen le kell jegyeznem, míg a feledés homályába nem merül. Nem szép csak a gyerekről megosztani vicces sztorikat! :)
Szóval az eset, tegnap kezdődött:

Én: Apa mi az a mennyezeten??
Apa: Egy tücsök!
Én: Tücsök, hát az hogy lehet?
Apa: Akkor legyen sáska...........
Én: Sáááááááááááááááska....................öld meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg! (ordítva)
Apa: piff-paff (eltűnt, nem találtuk sehol a holtestet)
Én: Keresd meg, mert én addig nem alszok.
Apa: Akkor reggelig ébren leszel............ :)

Én durrogva nyugovóra tértem. Majd most este, a napi sajtót olvasgatva (e-mail, facebook, blogok) valami elsuhant az orrom előtt.

Én: Apaaaaaaaaaaaaaaaaa! Megvan az állat. (közben a monitor dőlt, az asztal meg majdhogynem összecsuklott, úgy felugrottam)
Apa: Csendesebben is felállhattál volna. piff-paff............piff-paff
Én: Megdöglött???
Apa: Mindkét szemére.......................

Nyugodalmas jó éjszakám lesz! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS