2014.06.28. Újpest-foci VB napok

2014. július 24., csütörtök

Újpest a mi "hazánk" (amúgy is szeretem a LILA-FEHÉRET).
Sajnos vagy szerencsénkre, már sok helyen laktunk ékes fővárosunkban. Én még mikor a suliból kikerültem és eljöttem (menekültem) szabolcsból, a XI. kerületben laktam az unokanővéreméknél. Aztán ahogy dolgozni kezdtem, a VII. kerületben, apával mikor "összecuccoltunk", megvettük az első lakásunkat Újpesten. Akkor azt hittük, van jobb-szebb, volt is, de a szívünk az Újpesti. Ott lettünk család, ott kezdtük közös pályafutásunkat :)
Laura ott kezdett oviba járni, ott vannak a barátok, ovis társak, ismerősök. Fél óra alatt el tudom rendezni az ügyeket, mert pontosan tudom, mi hol van, melyik buszra-villamosra pattanjak fel. Már a menetrendet is fejből vágom :) És igaz, hogy most nem ott lakunk, de heti 2-3szor, oda járunk játszótérre, hogy ismerős arcok között legyünk :)

Mióta a főteret felújították, igazi családi hangulatú terület lett, VB alatt kivetítő, óriási homokozó, nyugágyakkal, falatozó, szökőkút, pancsoló, kürtöskalács, kacagó-mókázó gyerekek.
Jaj nagyon szeretjük.......









 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS