/Holnap gyermeknap................/

2010. május 29., szombat

Boldogság fog el,miközben pötyögök! Gyermeknap.............nem is olyan rég, még én vártam ezt a napot, ma pedig már Laurámnak lesz az első ilyen "ünnepe"! Olyan csodás dolog ez, egy nap ami csak róluk szól........... a gyermekeinkről. Tudom, minden nap az övék, ők a főszereplők, a nap 24 órájában, de ez a nap, engem mégis olyan boldoggá tesz..........és elgondolkodtat. Elgondolkodtat azon, hogy sok gyerek ilyenkor megannyi ajándékot kap! De mi van azokkal a gyerekekkel, akiknek még a mindennapi betevő falat is kétesélyes..............ilyenkor gombóc lesz a torkomban, és hálát adok a Jó Istennek, hogy mindent megadhatunk a saját kis gyöngyszemünknek! Sajnálom nagyon a nélkülöző gyerekeket, hisz ők is gyerekek, akkor nekik miért nem adatik meg ez! (ne értsetek félre,itt nem a kisebbségi emberekre gondolok, akiknek anyuci és apuci inkább a kocsmába költi el a pénzt, mintsem vegyen egy tábla csokit a gyerekének) Szóval mióta anya vagyok, sokszor eszembe jutnak ilyen dolgok................az árva gyerekek, azok gyerekek, akik katasztrófa súlytotta területen élnek, és mindenük odaveszett.............és legföbbképp az otthonokban élő közülük a testi és szellemi fogyatékkal élő gyerekek. Istenem..............ha egyszer nyernék a lottón, elvinném őket vásárolni!

Na de kanyarodjunk vissza............... Anyukák akik olvastok, boldog gyermeknapot kívánok a kis drágáitoknak, öleljétek meg őket holnap a nevemben!


Néhány kedvenc kis gondolatom, nagy emberektől:


A munka meg fog várni, amíg megmutatod a szivárványt a gyereknek, de a szivárvány nem vár addig, amíg végzel a munkával.
Patricia Clafford


Guggoljon ide mellém,
ki nem csak hallani,
de érteni akar,
hogy közel legyen a szívdobogásunk.
Birtalan Ferenc


Az én imádságom: lelkem Istene, őrizd meg bennem mindhalálig a gyermeket, akinek születtem.
Juhász Gyula

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS