Képáradat, majdnem másfél évesemről!

2011. február 24., csütörtök

Észbe kapva rájöttem, hogy a Laura blogja, már nagyon nem a baba blogok közé sorolandó.
Ezt gyorsan orvosolnám is.
Kisasszonyunk igazi nőci lett, a rúzs a kedvence, igaz a kanapét jobban szereti vele festeni mint magát. Ilyenkor a szívroham kerülget, de 10mp és lenyugszom.
Előszeretettel használja a parfümömet, a szemceruzámat, és még egyéb ilyen lányos dolgot, hozzátenném, egyiket sem rendeltetés szerűen.
Igazi nőből van, egész nap csak csacsog, dumál, jár keze lába, (lehet olasz vér csörgedezik az ereiben, minden mondata,hangos, és erősen hadonászik).
Legtöbbet használt szavai:
anya, papa, apa, mama, tessék, oda, adom, baba, néni, titti (kitty- Hello Kitty mániáa a lelkem), nyamm-nyamm, hamm-mamm, kaka ( ennek kettő jelentése van, vagy a büdös ami a pelenkában van, vagy hogy be szeretne kapcsolni valamit pl TV, Hifi, DVD) kaji (ez a keri, keresztanyu lenne, nővérem tanította vele) ennek egy rokon szava a gaji (ez a Geri, Gergő lenne, unokatesó) továbba píz (pénz) hajjó (telefon) tété (tv) tátá (ha menni szeretne valahová) .
Szeretetét öleléssel ,simogatással fejezi ki, van hogy csak oda jön és a nyakamba borul, vagy elkezdi simogatni a lábam ,hátam! IMÁDOM.
Kakánál szól, igaz már a végén! :)
Inni sokat iszik, szerintem szivacsból van a gyomra. Enni is eszeget rendesen, kedvenc a leves, 2 hete minden nap vagy minden másnap levest főzök, a legjobb az egészben, hogy én nem rajongok érte! :) A kenyér a másik kedvenc, de csak natúr magában, ha meg merem vajazni hozzám vágja, ha esetleg, még rakok rá párizsit vagy valami ilyesmit, tök hülyének néz, és nem is veszi észre hogy adtam neki kenyeret!
Szóval még hogy egy másfél éves nem rafinált, itt az élő példa nálunk.
Szeret sétálni, motorozni, igaz még sokat borul, de ügyesen hajtja magát a lábával.
Kedvenc játék a baba lett, eteti, öltözteti stb.
Azt hiszem most ennyi jutott eszembe.
Íme ő:





















Közben én 22 lettem, nem tulajdonítok neki nagyobb jelentőséget, köszönöm mindenkinek a köszöntéseket, néhány képecske erről is!









 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS