A gyógymód

2013. március 2., szombat

Besokalltunk ezektől a folytonos kórházba járkálásoktól . A hosszú hetekig tartó antibiotikum kúrától. Ami mellesleg nem is használt most semmit. Így a régi bevállt gyógymódokhoz fordultunk. Keresgéltem sokat a neten. Mígnem eljutottam a kövi rózsa cseppekhez. Legjobb az lett volna, ha lenne kövirózsa, és a leveléből kifacsart nedvet cseppentenénk a fülbe. Ha nincs, akkor megteszi a gyógyszertárban kapható Gerani havasi kövirózsa csepp is.
Fülfájásra, fülgyulladásra, fülzúgásra illetve külsőleg a májfoltokra is tökéletes gyógymód.

Napi 3*3 cseppet ír, én örültem ha napi 2szer bele tudtam imádkozni a fülébe. Sajnos sokszor nem sikerült, így le kellett fognunk szegénykémet. Csütörtökön egyszer sikerült cseppenteni neki, pénteken kétszer, ma egyszer. Tegnap reggel óta meg sem említi, hogy fájna a füle, és a fejét sem tartja olyan furcsán biccentve.

Mellékes kiegészítésként, svédcseppel kenegetem neki a füle tövét, és svédcseppes vattát teszek a fülkagylóba. Így csak a svédcsepp párája jut le a középfülbe. A hallása kezd visszatérni. Már nem olyan "süket" :) :) Lassan remélem meggyógyulunk. hétfőn megyünk vissza a gégészetre. Remélem megkapjuk a zöld utat az ovihoz. Mert már mindannyiunknak hiányzik.

Annyi mindenről szeretnék és tudnék írni............de folyton unatkozik az okos nagylányom........ :)
Versel, mondókázik, énekel. Olvas. Egyszer-kétszer elolvasunk neki egy mesét, jelen esetben az Anna-Peti és Gergőt, és megtanulja. Szó szerint megtanulja. Csak ámulunk és bámulunk. Hangsúlyozza, és beleéli magát. Gyűjtő fázisba értünk, meg kell lenni az összes kötetnek. Sosem gondoltam, hogy Lulát ezek fogják érdekelni jobban. Mindig olyan babázós lánykának gondoltam. De nem. A barbik levetkőztetve, egy cipős doboz alján pihennek. :) Ezzel ellentétben rajzol, színez, fest. Fodrászkodik. Főz. Szerepjátékozik. :)
Imádnivaló...................




 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS