Pihenés és nyár a legnagyobb télben

2013. március 21., csütörtök

A múlt hétvégén, végre hármasban eljutottunk pihenni. Igaz kisebb-nagyobb betegség most is volt, de nem engedtük, hogy a kedvünket szegje. 15.-én pénteken délelőtt indultunk Mátraházára, a Lifestyle Hotel -be. Féltünk az úttól, mert pont akkor volt mindenfelé ez a rettegett hóvihar. Szerencsénkre száraz utak, és nagyon szép idő fogadott bennünket.
Elfoglaltuk a szobánkat, kipakoltuk a bőröndöt, és Laurát meg sem lehetett kötni, menni kellett a medencébe.

Ezek után a napjaink, csendesen, pihenve, szórakozva teltek. Reggeli után medencéztünk, majd sétáltunk a havas parkban. Ebédeltünk. Pihentünk. Majd csobbantunk ismét. Vacsoráztunk. Majd ismét a vízben voltunk. Igazi családbarát szálloda, kedves kiszolgálással. gyönyörű wellnes részleggel. A meleg gyerekmedencéből, épp láttuk ahogy szakad a hó, a csupa üveg falon, ahol estére már a párától szinte ki sem lehetett látni. A kényelmes nyugágyak, az üvegfal mellett, kb 30 fok bent, fekszel és nézed, ahogy kint röpködnek a mínuszok, és fúj a szél-szakad a hó. Pihentető-igazán kellemes élmény volt.
Laura nagyon szépen viselkedett, igazi nagylányként.
A vasárnapi reggeli után, felmentünk Kékestetőre. Az a látvány, az a friss levegő. Felbecsülhetetlen volt. Nem is beszélve az étteremről, ahol életem eddigi legjobb gulyását ettem.
Béreltünk szánkót, és a meredek dombokon szánkóztunk, majd a közel fél méteres hóban túráztunk. Fotózkodtunk. Végül forró faszénen sült kürtöskaláccsal távoztunk.