Így nehéz......

2013. június 27., csütörtök

Tudom-tudom, nem egyedül vagyok ezzel így, és még lesz rosszabb korszak is, de én most vagyok hangulatilag a béka segge alatt. Számolgatás össze vissza, még a legrosszabb matekos (azaz én) is, ki tudja számolni, hogy szeptemberben 4 év és 9 hónapja leszek itthon. Jó azzal a 2 hónap megszakítással amit dolgoztam. Kicsit már begyepesedettnek, és haszontalannak érzem magam. Mert a pakol ki/be a mosógépbe,mosogatógépbe, teregess, porszívózz................már kevés, nagyon kevés nekem.
Míg ovi volt, néha ki-ki mozdultam, a volt kolléganőkhöz. Vagy vásárolgatni, csavarogni. Viszont nem tudom, ez a nyár, hogy fog elmenni. Lula kiakasztó, hiányzik neki a társaság, az ovi, a szokások, a rendszerek, a szabályok. Én ingerültebb vagyok, mert már hányingerem van az itthonléttől............
Gondolhatjátok, egy türelmetlen "idegsukkos" anya, egy hisztiző, unatkozó gyerek........... Fárasztó, és kimerítő.

És habár tudom, hogy ezt már féllábon is muszáj kibírni, mert:
  • jövő hónap 22-én ígyis-úgyis műtét
  • addig nem mehet semmilyen körülmények között sem oviba
  • amúgy is bezár 22-től az ovi 5 hétre
  • dolgozni csakis szeptembertől tudok menni, mert: -csak akkor lesz ovi, mert csak akkor lesz munka
Szóval nyugtatgatom magam, de nem nagyon megy, tényleg hosszú ez a majdnem 5 év itthon, minden tiszteletem azoké akik két gyerekkel 6 vagy még több évig is otthon vannak, és ezt bírják idegileg.............na ja most jöhet, hogy szaranya vagyok, meg akkor minek nekem gyerek. Imádom, szeretem, de neki sem jó ez, hogy anya tök idegsukk, és mindenért kiakad, meg nekem sem. 4 évesen igenis van dackorszak, és ilyen hangulatban ezt baszott nehéz kezelni. Pláne úgy, hogy havonta van 2 hétvége amikor együtt a család, egyébként apja megy mint a töketlen, mert a munkaideje kötetlen.
Félreértés ne essék, nem ordítozunk egész nap, és vér sem folyik, sőt játszunk, kacagunk, mókázunk, imádjuk-szeretjük egymást, mint borsó meg a héja.............de mikor borul a bili, akkor borul.........nem kicsit.

Szóval fel a fejjel, el megy ez nyár is.................... :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS