Akkor kezdjük a számolgatást :)

2014. november 2., vasárnap

Még nagyon az elején vagyunk, de olyan jó kimondani 5 hetes "terhes" (nem szeretem a terhes szót, inkább pocakos, vagy állapotos) vagyok.
Kezdődnek lassan azok a bizonyos tünetek.
Ma és tegnap sajnos már hánytam, Lauránál 7-8. héten kezdődött, de akkor rögtön az egésznapos hányással, émelygéssel. Most viszont csak 1-2 szag ami kikészít, és akkor bizony jön a róka koma. Egyébként is könnyen hányok.
Tegnap az öblítő volt ami kiverte a biztosítékot, ma 2 szer sikerült, reggel megcsapott a szomszédból a pörkölt szag, rohantam a kétbetűsre. Délután anyuméknál mentünk, és valaki a házban kolbászt sütött, még a lakásba szinte be sem értünk, már rohantam a wc-re.
Azóta jól vagyok.

Aggódás is van ezerrel, görcsölgetek, hol jobban, hol kevésbé. A hasam alul, néha érdekesen tud fájni, nem emlékszem, hogy Laurával volt-e így, de biztosan.
Dokihoz még nem megyek csak a jövő héten pénteken, vagy utána hétfőn, feleslegesen nem vizsgálgat Ő is ezt mondta, és én sem megyek szívesen még ilyen korán.
Napi egy tabletta Magne B6-al próbáljuk a görcsöket csillapítani, és szedem a Femibion800-at kétnaponta, plusz még egy héten kétszer külön folsavat.
Remélem minden rendben lesz és ezeg a görcsök is elmúlnak idővel.

Ma készítettem egy "pocak" fotót, csak hogy legyen kiindulási alap. Na jó ezen is van már hasam, de ez még nem azért van, alapból pocakosabb típus vagyok :D :D
Szóval innen indulunk......

Izgalmas hónapok következnek. :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS