Haladunk

2014. november 16., vasárnap

Rettentő másfél hét van mögöttem, megsaccolni sem tudom, hogy mennyi még előttem.
Reggeltől estig hányás-Rosszullét-émelygés.
Eleinte a joghurt és a hideg tejföl megmaradt bennem, talán másfél napig. Utána próbálkoztam a levessel,az is ideig óráig jó volt. De kb . 4-5 napja, csak kifli tea de az is kijön, nem mind, de sokat hányok.
Majdnem 6kg-val vagyok kevesebb, mint a pozitív tesztemkor. Nem meglepő, Lulával is így volt, csak átélni nagyon kemény.
Csak alszom, fekszek, hányok....semmit sem tudok csinálni, annyira nincs erőm, hogy a mosógépet kipakoljam. Remélem már nem sok van, mert kezd az erőm nagyon elfogyni .

Pénteken volt UH, 4mm-es dobogó szívű kis "paca" van a pocakban. <3 Megnyugodtam, innentől már minden rendben kell, hogy legyen. Decemberben már a 12 hetes Uh-ra megyünk :)

Aki pocakot vár azt el kell keserítsem :( Az első a mai........

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS