29. hét és végre UH

2015. április 13., hétfő

Szombaton betöltjük a 29. hetet, pénteken végre UH-ra megyünk, újra kukkolhatunk. Remélem még mindíg Áron és Nem kell a cuki pasis rucikat rózsaszínra cserélni.
Nem lenne világvége, de mégis, már beleéltem magam, hogy kisfiam van ♥

Mit ne mondjak vészesen közeleg az idő. Jövő szerdán megyek a dokimhoz. Aki adja a további utasításokat, és lassan azon kapom magam, hogy hetente CTG-n ülök :)

A hétvégén szétverjük végre a szobát és megújul, aztán jöhet a kiságy és az Áron sarok (igen,ebből nem engedek, nekem hallanom kell éjjelente ahogy szuszog, és látnom is, sosem tudnám külön szobába rakni)

Tegnap megvolt az utolsó előtti védőnő látogatásom (mondtam már, hogy repül az idő? már csak egyszer akar látni szülésig)
Hát éreztem, hogy kicsit elszaladt a paci, és vizesedik is a bokám, így az eddigi súlytartásom, 5kg-ot !!!!!! ugrott, igaz majdnem 8 hét (2hónap) alatt. Hüledeztem, hogy ez nagyon sok, de védőnő megnyugtatott, hogy az lett volna már gáz ha nem hízok, mert akkor valami gond van és akkor meg kell keresni a miértjét. Hát megmutattam, hogy megy ez nekem :D

De végre tudok enni, azért a majdnem 6 hónapig tartó koplalás nem volt kellemes. Próbálok figyelni arra mit és mikor eszem, de néha habos-nagyon cukros-mindennél édesebb süti kell, de azonnal, és olyankor azt meg is eszem. :)

Hát így állunk, lassan 30 fölött, lassan a véghajrában, élvezve a jó időt, végre HAPPY :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS