Elveszett bárányok

2010. január 19., kedd

...............vagyunk!

Most hogy tanulásba kezdtem ,nagyon nagyon kevés időm jut leülni a géphez! Ha Lau alszik,tanulok..ha ébren van,akkor ÉBREN van! Meg kell szokni ezt a helyzetet,eddig könnyebb volt,de én akartam nem panaszkodom! És szerencsére van időm mellette okosítani magam,mert egy tündér gyerkőc! Mosolyog,kacag...magában játszik,és már mint a szélvész FORDUL HÁTRÓL,HASRA! Vissza még nem megy neki csak ha már nagyon ideges és vergődik,olyankor meg is lepődik magán,hogy na ez mi volt! Mostanában arra szokott rá,hogy a kezével játszik! Olyan ügyesen ,kulcsolgatja a kezeit....IMÁDOM! Éjszakáink visszatértek a rendes kerékvágásba,átszunyálja a kisasszony! Fogunk még nem jött ki,nem tudom mit látott a védőnő..........na mindegy! Eszünk már minden félét,na jó enyhe túlzásba estem,válogatós a lányom,nem is kicsit,sárgarépa,sütőtök a befutó.........és még talán ha nagyon éhes megeszi az alma krumplit! A gyümik nem nagyon jönnek be neki,majd csak idővel kitapasztaljuk,hogy mit szeret és mit nem! Egyébként egy imádni való,kis csodabogár,minden napunkba hoz valami újat,szépet,csodát,amik emlékezetesek maradnak,míg élünk! :):):)

Rólam: 13 napja,idegbetegségben élek,nem jött meg! Tegnap vettem egy tesztet,nem vagyok terhes a teszt szerint! Felhívtam a dokimat,hogy most mi legyen! Azt mondta szerinte még most rendeződik a hormon háztartásom,de ha a héten sem jön meg,látogassam meg,és megnézzük mi is a gond! Nem valószínű hogy amúgy is terhes lettem,de na.........! Inkább nézzen csak meg a doki!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS