Tanulás.....

2010. január 13., szerda

.....................-ba kezdtem! Mivel gimi után nem mentem továbbtanulni,nekem csak egy sima érettségim van! Ezért apával már hónapokkal ezelőtt agyaltunk,hogy míg itthol vagyok Lauval,tanulni kellene valamit! Tegnap meg is jött az első tananyag csomagom! Először is ,iroda vezetői OKJ-s képzésre jelentkeztem,amiben az a jó hogy havonta küldi a leckét,és havonta egy személyes konzultáció van,negyedévente pedig vizsga!

Másodszor: az angol nyelvvizsgára gyúrok,ezt is havonta küldik,és itt nincs semmi konzultáció,a végén jelentkezni kell vizsgára és vagy sikerül vagy nem! Mindkét tanfolyan 12 hónapos! :) A következő hónapjaimat a lányom ,és atanulás fogja kitölteni! Közben persze majd igyekszem jelentkezni,hogy hogyan is lehet összehozni a kettőt! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS