/Napjaink.........../

2010. január 8., péntek

Itt vagyunk! Idő hiányban szenvedünk,és ez nem mentség tudom arra hogy nem írok rendszeresen! De nincs ihlet.........és csak úgy írni meg nem szeretek! Megvolt hétfőn a szuri,én mint mindíg megint jobban féltem. Egy icike picike sírás volt,az sem azért mert megszúrták,hanem mert lefogták a lábát,amit nem nagyon szabad,mert akkor korlátozva érzi magát az én kis örökmozgóm! Doktornővel megint barátságot kötött,és próbálta becserkészni az asszisztens nőt is,kisebb nagyobb sikerrel! Zsuzsa védő néni lemérte, 6000gramm és 63 cm,kicsit meglepődtem a súlyán,hogy ennyit hízott,de belegondolva tényleg annyi,mert már izomlázam van ha hurcolom a kis hátsóját! A szurit ismét láz,nyügösség nélkül átvészeltük,és aludni is aludtunk! Büszke vagyok rád drágaságom!
Továbbiakban: Visszafelé fejlődünk?????? Eddig olyan büszkén jelentettem ki mindenki előtt hogy mi már átalusszuk az éjszakát,erre 3 napja felkel hajnalban,tegnap 5kot,ma negyed 3kor,és eszik,nincs is gond ezzel,mert vissza alszik utána és alszik 8ig,de mitől változott ez meg???? Gőzöm sincs! :)
Evés: Eszünk ám rendesen! Tápszer adagot,van egy olyan sanda gyanúm hogy emelni kellesz,mert kevés neki,még cuppogással jelzi is! Hétfőtől emelünk az adagján! :) Bébiétel témában,nagyon-de nagyon válogatósak vagyunk! Nem eszi meg : barack,sárgarépa -krumpli! Szereti viszont: alma,alma krumpli,sárgarépa! Ma a sütőtököt próbáljuk ki! :):)
Játék,és fejlődés: Ezen a téren rengeteget fejlődtünk! Megfogja a csörgőit, rágókáit! Szájához viszi őket, rágni kezdi és oltári hisztibe kezd ha nem sikerül elsőre! :) Szinte mindenkire mosolyog (még) nem fél az idegenektől! Felismeri az apuja és az én hangomat,ha a közelébe érünk ,lábacskáival kapálózik,és visít! Imádom! Hangosan kacag, például a "hapci" -ra,és ha a nyakát csókolgatjuk!
Egy szó mint száz,boldog ,egészséges...............kis mosolygombóc a lányunk! Amira nagyon -nagyon büszkék vagyunk! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS