13 hónapos és 2 hetes oltás??

2010. november 15., hétfő

Most az van, hogy ma menni kellett a védőnőhöz, és a doktornénihez, egy rutin vizsgálatra, és megbeszélni a 15 hónapos oltás körüli "teendőket".
A nagylányom már 9470gramm és 80,5 cm!
Nemhiába írom én hogy nagylányom! :)
Bementünk a doktornénihez, aki megállapította hogy okos, értelmes, gyerkőc, aki brutálisan fogzik, és nem túri el a hideg sztetoszkópot sem a hátán, sem a mellkasán.
Belekukkant a doktornéni a kis könyvébe (bár ne tette volna) és rájött hogy még Laura nem kapta meg a Prevenar 3. emlékeztető oltását. (hogy is történhetett)
Azt mondja akkor hamár úgyis itt vagyunk, beadja neki. Jaj Istenem, lepergett előttem az életem, erre én nem készültem fel lelkileg, azért magamat írom, mert Laurának meg sem kottyan holmi oltás. De én, az anya, aki akkor is sajnálja mikor a körme van vágva, vagy mikor a haját mosom, mert úgy sír!
Nem készültem rá lelkiekben, arra hogy le kell fognom, a drága egyetlen kislányomat, nem készültem arra, hogy ő már nagy és nem díjazza az oltásokat. Nem készültem arra, hogy szívszakasztóan fog sírni.............nem készültem az OLTÁSRA!
................de túl vagyunk rajta, nehéz volt, sírós volt,................de túl vagyunk rajta.
Nincs láz..........(kopp-kopp-kopp) remélem nem is lesz. Nincs hiszti, nyűgösség, nem volt délelőtt gyomoridegem, amiatt hogy tudom, ma szuri lesz.
Most akkor hogy is van ez?? Jobb így?? Semmi előzetes nélkül???
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS