Vörösmarty tér, Mikulás, csavargás.................a hétvégénk.

2010. december 6., hétfő

A hétvégénk nagyon jól telt! 
Apával sokat játszottunk. Anya nagyon sokat fotózott, ez képes beszámoló lesz!
Szóval apával elvoltunk szinte egész vasárnap:


Aztán ebéd után ............


................úgy döntöttünk elmegyünk megvenni a karácsonyi ajándékokat, és utána kimegyünk a karácsonyi vásárra a Vörösmarty térre, reménykedtünk hogy pont ott lesz a Lappföldi Mikulás. 
Jó sokáig keringtünk, mert nem volt parkoló!
Húúú nagyon sokan voltak a vásáron. De megérte mert meseszép fényekben pompázik ilyenkor az egész tér, na meg a Váci utca is.



Aztán anya meglátott egy szobor nénit, aki ott fagyoskodott, és ha dobtunk a dobozába pénzt, akkor lehetett vele fotózkodni, meg mozgott, és integetett is, aztán ismét mozdulatlan lett, mint aki odafagyott!

Apa nem akart oda állni, de vele is készült közös fotóm:


Aztán láttunk Mikulást, de sajnos nem az eredeti volt, hanem az egyik segítője, fotózkodni is akartunk vele, de nagyon hosszú volt a sor, és mire mi odaértünk volna, szerintem én jéggé fagyok.

 Szerencsére anyának sikerült, egy jó képet csinálni róla:

Anya rumos forró csokizott, én sétálgattam, apa rohangált utánam, nagyon jól éreztük magunkat, és nekem a legnagyobb öröm az volt, amikor már hazafelé jövet, találkoztam egy velem egy magas mikulással, aki táncolt is velem/nekem.


Hazafelé, futkároztunk még apával .
Beültünk a kocsiba, és apa direkt az Andrássy út felé jött, mert ott is nagyon szép a díszkivilágítás, igaz nem tudott, anya a kocsiból jó képet csinálni, de egy nagyjából sikerült!

Aztán este mire hazajöttünk, itt járt az igazi Mikulás, mert az asztalon várt engem az ajándékom. Nagyon örültem neki, ma is egész nap ezzel játszottam.
És végül az estém, így végződött, nagyon elfáradtam, de szuper volt ez a nap!








 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS