Mikulás első felvonás és a 13 .fog

2010. december 1., szerda

13 fogú lettem.


Anya az előző bejegyzésbe írta hogy már nem sok kell és kint lesz a 13 fogam is, hát ki is jött, nem jó érzés, pláne úgy hogy nagyon taknyos is vagyok mellé, aludni sem nagyon tudok, és nyűgös vagyok.
Anya próbál türelmes lenni velem, de néha szakad nála is a cérna. Pedig csak kicsit vagyok hisztis, és eleven.
Ma reggel is ideges volt, pedig csak a hajkeféjét dobtam a WC-be nem is értem ez miért olyan rossz.
Tegnap meg csak a sáros cipőmet tologattam a kanapén, pedig anya elrakta előlem a cipőt, de megtaláltam.
Aztán anya elkezdte lemosni a kanapéról a sárt, én meg kiöntöttem a vizet a szőnyegre! :)
Nem is vagyok rossz.

Tegnap viszont büntetésből rám adta az összes mikulásruhát, amit vett nekem, ez nekem épp elég büntetés volt nem szeretek öltözni.
És csak fotózott és fotózott és fotózott......................
















 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS