Kötőhártya, arcüreg, torok gyulladás......................

2010. december 30., csütörtök

........................a diagnózis!
Sajnos orvosra szorultunk, mert akart csillapodni a láz, a szeme is borzasztó volt, így elvittem dokihoz!
Ezeket találta nála, amit a címben is írtam, kaptunk szemcseppet, egy rémálom a szemébe cseppentés, és akkor ne is beszéljünk, a kúpról, és a lázmérésről.
Éjszaka nem tud aludni a takonykórtól, köhögni nem köhög. Az antibiotikumot (Cedax baby) szépen beveszi, kivéve amikor nem.
Sajnálom, olyan sápadt, ki van nyúlva a 39fokos láztól, olyan mint egy kis ázott csibe.
Hogy ne legyen egyszerű, az élet, apának két oldali tüdőgyulladása, és légcső hurutja van, ő is lázas...................nem tudom mi lesz. :(
Egyedül én vagyok még toppon, remélem így is marad, mert sajna ha én beteg vagyok, akkor abból könnyen korház van.
Szóval ápolgatom a kis családomat, és remélem hamar ,meggyógyulnak!
Szerencsére még itthon vagyunk, anyuméknál, szóval van aki segítsen. :)
Remélem az új év jobb lesz, betegségmentes!


Minden kedves olvasónknak, barátunknak nagyon boldog új évet, szeretnénk kívánni, és reméljük jövőre is velünk tartotok!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS