20 hónapos masszázs királynő

2011. május 26., csütörtök

Igen igen, ma 20 hónapos a kis szemünk fénye. Sosem gondoltam volna, hogy ez az idő ilyen hamar elérkezik. Még most született és mindjárt itt a 2. szülinap. Napról -napra csak ámulok, és bámulok, mennyit tanul, okosodik, és persze egyre hisztisebb is, de mi így szeretjük.
Igazi kis duma gép, utánoz mindent mint egy kis papagáj. Rengeteg szót tud, ezeknek viszont csak az elejét, vagy a végét mondja, mint pl. alMA, la, vé, BAnán, csi, GErgő, TIgris. Viszont szépen mond egész szavakat is: kakas, anya, papa, mama, dédi, Mimi, Manyi (két nővéremet nevezte el így, igaz még a közelében sincs az igazi nevüknek) keri, tévé, gól, baba, vovó (kutya) brumm-brumm (maci) brümm-brümm (motor) néni, gyere, tessék és még sorolhatnám.
Az alvásával ki vagyok akadva, elalszik az ágyunkba, berakjuk a kiságyba és 10 perc múlva álmában átmászik közénk. Nincs mit tenni. :)
Annyira szeret mindenkit, közvetlen, bújós, anyuci kedvence, elkényeztetett kis maki majom. Nem tagadom, rendesen el lett kényeztetve, nem tehetem meg azt, hogy ha a mamánál vagyunk ne ugráljon mindenki körülötte, ha szólok az olyan kellemetlen, minden meg van neki engedve, mindenki csak az ő kívánságait lesi, de inkább ilyenek legyenek, mint hidegek, és nem törődöm semmivel család.
Örülök, és büszke vagyok a családomra, és Laurára.

Most jól elkanyarodtam a címtől, szóval Laura egy igazi kis piperkőc csajszi, mert az hogy elveszi a nyakláncaimat, a cipőimet felhúzza, elveszi s rúzsomat, az már csak mellékes. Már egy hónapja is van talán, hogy rászokott a masszázsra, kicsi korában sokat massziroztam, de ez abba maradt, ahogy nőtt. Most újra előtérbe került, nagyon élvezi, szól vagy befarol elém, és mondogatja "anya-baba-tikitiki". Nála ez azt jelenti, hogy itt az ideje a masszázsnak, élvezi, szereti, ellazul, sőt elalszik közben.
Igazi nőci.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS