Sztori a túlságosan paramamiról és a balesetről

2011. július 7., csütörtök

Kivételesen most magamról is írok! El sem hiszitek milyen letargiában vagyok a pénteki indulás miatt! Kettő napja megy a hasam az idegességtől, mégiscsak külföld, mégiscsak 6 óra 30 perc az út, mégiscsak autópálya.........szóval na! Sosem voltam ilyen paramami, de most ez valami kihozta belőlem. Ragaszkodtam a legnagyobb, legjobb utasbiztosításhoz, ragaszkodtam, hogy apa vigye el az autót szervizbe ( egyébként egy új 1 éves autóról beszélünk), szóval minden térről be szeretném biztosítani kis családomat! Fő az elővigyázatosság, a férj szerint ez már pánik, szerintem alaposság! Tegnap jót mosolygott rajtam, amikor kijöttem a DM-ből, 4 szatyorral. Kérdezte is gúnyosan, hogy költözök valahová. Pedig én csak fertőtlenítő kendőket, fertőtlenítő gélt, intim mosakodót/kendőt, evőeszköz fertőtlenítő kendőt vettem, na meg 5 doboz naptejet, a legerősebbet, pelenkát , popsitörlőt, sebtapaszt...............és még tudja a jó ég hogy mit!
Tényleg pánik lenne, vagy csak elővigyázatos vagyok! Na és a ruhák, miből mennyit, férj ellenne 1 hétig, 2 rövidnadrággal, hisz úgyis a tengerben lesz naphosszat (szerinte).
Ja és még plusz egy memória kártya a fényképezőbe, mert úgysem fogok egy fotót sem kitörölni, hogy legyen helye a többinek! Ó most jut eszembe az elemtöltőt el ne felejtsem! Laurának úszógumi, karúszó stb............na itt pöccent be a férj, hogy a nyaralás költségvetése a duplájára ugrik, ha minden cuki-muki dolgot megveszek. Én persze felháborodtam, hogy ezek nem cuki muki dolgok, ezek igenis fontosak. Aztán majd rájövök mint mindíg, hogy neki volt igaza. (ezt viszont csak kis betűvel,nehogy elolvassa és dagadjon a mája)
Szóval készülök, de nagyon, már nem több mint másfél nap és indulunk! :)

Még az is történt, hogy nehogy nyugodt legyen a készülődés, tegnap a Barbie mániás Laura lesérült. Nem kicsit! Rohant apjához, hogy babázzon vele, a nappali közepén megbotlott a szőnyegben, és úgy lendületből szájjal ráesett az asztal, nem igazán domború szélére. Ömlött is vér, mit beszélek priccolt a szájából, nagy ájulásos ordítás közepette. Szerencsére semmi komoly baja nem lett, azon felül, hogy akkora a kis felső ajka mint Szandikának a VV-ből, és belül a száján egy másfél centis nyílás van............ilyen az én lányom ( és most mondja valaki, hogy ilyen családi háttérrel nem volt jó ötlet a legjobb utasbiztosítás, nővérem két gyerekéről nem is beszélve )
Szóval így állunk, van egy hatalmas szájú (minden téren) lányom, egy kiakadt férjem (a költekezéseim miatt) és vagyok én, egy igazi paramami.
Kell ennél több a jóóóóóó nyaraláshoz?????????????
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS