Csemegéztem..................

2011. július 27., szerda

Rengeteg kép, ami csak a közösségi portálon lett megosztva, esetleg a gépemen porosodik. Most csemegézés következik a legkedvesebbekből! :)

 
Csak és kizárólag társadalmi munkában mossa az autót, semmilyen juttatást nem kap érte (tudom, a gyerekmunkát a törvény bünteti) :D
A legártatlanabb gyerek! :D :D
A pisilést így kell megoldani! :)
A legszebb popó, a legcsinosabb lábak! (minden elfogultság nélkül)
Micimackó szerelem! ♥♥♥♥
Hapci előtt! :) (jól elkapott pillanat)
Az én KIRÁLYLÁNYOM! :) ♥♥♥
Kis törpicsekem, a saját készítésű sapiban! (imádok horgolni, pláne ilyen sapikat, kalapokat)

A bubifújás a legjobb móka nálunk fürdés közben! ♥





Reggeli Milka rudi zabálás mesenézés közben


A gyerek kifejezetten rácuppant a fotózásra! Hoppá, fotózás, Esztim a te kommentedhez szólnék, hozzá, és leplezném le a dolgokat, előző, bejegyzésnél, te írtad, hogy "profi fotók", hát attól még messze állok, de 2 fotóképzős órán már túl vagyok :) igen ezt kaptam apától névnapomra (kicsit előre megkaptam) ha minden jól megy decemberre kezemben lesz a bizonyítványom is! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS