22+4

2015. március 4., szerda

Csak gyorsan, hogy nyoma legyen.
Holnap sürgősségi cukorterhelés, mert keton (aceton) van a vizeletemben. Ma voltam dokinál, most nézte meg az előző vér+vizelet eredményemet, most derült ki.
Cukor nincs benne ez a furi, utánaolvasgatva, a sok hányás is okozhatja, meg hogy nem eszem elég szénhidrátot. Nem találgat, inkább előrébb hozta.

Másik doki "elfelejtett" rákszűrést csinálni, még az elején, újdoki majd hanyatt esett a hírtől, de muszály volt neki most megcsinálni. Igaz ilyenkor már elég veszélyes. Kicsi vérezgetés volt, de görcsök nem, így minden oké.

Ma vettem egy cukormérőt biztos ami tuti alapon. Eddig jó az érték (4,3 igaz nem sokat ettem ma sem), holnap reggel még lövök egyet reggel, hogy tudjam mennyi az annyi. Aztán hajnalban (nekem a 7 az hajnal) indulok a terhelésre. Sima-60-120perces lesz, jaj de lecsapolnak. Rettegek a cukros lötty-től. De csak kibírom.

Toxoplazma szűrést újra kell, mert nem voltam még fertőzve, viszont 3 hónapnál régebben átestem a CMV (cytomegalovírus-herpeszvírus) fertőzésen, így erre védett vagyok.
Kicsi gyulladás, kicsi fehérje a vizeletben. Vérnyomás még jó, sőt 110/70 remek. Védőnő szerint sem híztam, megdícsért, csak így tovább.
Jövő héten UH, ellenőriztetjük a veséket, remélem nincs nagyobb baj.

Térdem alakul, néha fáj, de lesz@rom.....

Ilyen a 22 pocak :)



Lulámról is jövök egy beszámolóval, igazi imádnivaló drágaság ♥
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS