35.hétbe lépve............41 nappal a csoda előtt!!!

2009. augusztus 14., péntek

41 napunk van hátra..............vagyis inkább előre!!! Nagyon lassan telnek a napok........mert már minden percben a kis"pollynk" körül forog minden gondolatunk!!! Annyira szeretném már magamhoz ölelni,szeretgetni............remélem már nem sok van!! Ma megyek doki bácsihoz...........remélem minden okés lesz!! Tegnap védőnőnél voltam...............3,5kg-ot híztam 5 hét alatt,de nem kaptam lebaszást,mert vizesedem,szívhang szép volt,pisi tiszta semmi nincs benne! Hála az égnek! Vérnyomi ugyan úgy ingadozik!! De szerencsére közeledik az ősz.......vagyis én már nagyon érzem,nincsenek azok a nagy melegek,igy a rosszullétek is elmúltak!!!! Nincs már miért aggódni,35. hétben vagyunk............ha kicsi lánykánk úgy döntene hogy kijön már semmi nagy baj nem lenne!!! De maradjon még bent,..................jobb még ott neki!!!
A héten a fogászatot is megjártam.............kétszer is............kedd estére nagyon bedurrant a fogam,gyógyszert nem mertem bevenni,igy kerestünk egy fogászatot..........gyökérkezelés,10ig ültünk ott! Kaptam rá gyógyszeres tömést...........másnap este már megint kezdett fájni,pedig nem lett volna szabad neki,egész éjjel nem aludtam,reggel vissza..................... kiszedték a gyógyszeres tömést..............megint gyökér kezelés............mivel röntgent nem csinálhattak,igy nem látszott hogy ki lett e minden szedve..........most úgy tűnik hogy jó,már ma nem fáj..............most nyitva hagyta doktornő,és csak jövő szerdán kapok gyógyszeres tömést majd egy hét múlva, a rendes gyökér tömést!!! Hát szenvedtem egy sort ezzel is, Laura majd kimászott a hasamon érezte biztos hogy fáj,............szegénykém!!!!
Mára ennyi................
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS