Készülődés ezerrel..................

2009. augusztus 2., vasárnap

Szép napot!
Na elkezdődött amitől tartottam...........rámjött a "mindent csináljunk meg,mert már nem sok idő van" szindróma!!! Nem sok az azért túlzás, de tényleg 53 nap,legyen 7 hét,abból vegyünk el 3 hetet mert az utolsó hetekben tuti már mocorogni se lesz erőm...............akkor maradt 4 hét! Na igy már nagyon kevés!!! Ezért ma a cumi,és cumisüveg fertőtlenítésbe,köznyelven "kifőzésbe" kezdtem!! Hát nem bánom hogy elkezdtem és meg is csináltam mert elég volt,volt vagy 80 fok a konyhában le is izzadtam rendesen!!! És ha ezt későbbre hagyom............atya ég ott szülök meg.............apára meg ilyet nem szívesen hagynék!!! Na a lényeg hogy kész van!! Délután meg el kellene menni még a hiányzó dolgokat megvenni......mert én már nem nagyon mszeretnék majd ezután szaladgálni, elég lesz most már a védőnő,a doki,az uh,meg a ctg..........szinte hetente lesz valami!!! Természetesen tudom én hogy még nem vagyok/vagyunk elkésve..........de nyugodtabban leszek ha már minden a helyén lesz!!!!!!!!!!!!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS