Egy éve ezen a napon! :) szerkesztés alatt

2009. december 20., vasárnap

Egy éve ezen napon ,ebben az időben,már a gyomrom görcsben volt,és idegesen majd egy órás késéssel végeztem a fodrásznál...................meseszép hajat kreált nekem a drága fodrászom.
Hazaérve már várt a barátnőm,aki a kozmetikusom volt,feldobott rám egy enyhe maszkot :) és elkezdődött az öltözködés! Gyors tempóban kellett végigcsinálni a szépítkezést,mert a fényképész már várt minket,Nyíregyházán a Megyeházán! Ott készültek ugyanis az esküvői fotóink! Ekkorra már az egy órás késésből másfél órás lett,magunkat ismerve ez nem volt meglepő :):):)
Elkészültek a fotók.
És majdhogynem késve odaértünk a saját esküvőnkre,de odaértünk! Ekkor még mindíg a gyomor ideg játszott a gyomromban,de egy pár óra múlva már megnyugodtam,hisz megbizonyosodott,nem maradok vénlány,apa feleségül vett .
Szerintem a képek magukért beszélnek, 1 éve én vagyok a a világ legboldogabb embere,és azóta teljes az életünk,mióta Laura megérkezett közénk..........!
És a legszebb az egészben,hogy anyukáméknak is ma van, nekik a 31. házassági évfordulójuk,és a nővéreméknek is ma van nekik a 10. házassági évfordulójuk:

Nagyon szeretlek titeket! :)
Beszéljenek tovább helyettem a épek:
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS