/Mindennapjaink.............../

2009. december 8., kedd

Én olyan büszke vagyok............igen,a lányomra! Kiegyensúlyozott,nyugodt,arany kisasszony! Jobbat kívánni sem lehetne,napról napra okosabb,IMÁDOM! Korábbi bejegyzéseimet visszaolvasva,azon rágódtam mikor lesz már valami rendszer az életünkben, büszkén jelenthetem MOST már van! Igaz nem óramű pontos,de melyik emberi lény működik óramű pontossággal! Laurám,este 8-fél10 között eszik általában,150-160ml-t,aztán kis bújás,és elalszik,nyugodtan egy hang nélkül átalussza az éjszakát. Reggel 6-7-8 között ébred,MOSOLYOGVA,vidáman.....egy tündér,igaz ilyenkor már üres a pocak,és néha kissé ideges,hogy "HÉÉÉÉ HOOOOL A KAJÁÁÁÁM"! Megkapja a kaját és megszűnik körülötte a világ, gyors büfi,pelus csere,egy órás játék,aztán megint alvás, 12-13 óra között megint kaja! A délutánjaink változóak,vagy alszik egész délután, (akkor este nehezebben) vagy nem alszik egy percet sem,de akkor este már fürdés közben is képes lenne,kaja nélkül elaludni! Apropó fürdés: imádja még mindíg,de ha ahhoz érünk hogy arc,és hajmosás,ki akar ugrani a kezemből,és feszíti meg magát! Talán fél???? Pedig semmi rossz élménye nincs,vigyázok rá mint egy hímes tojásra! Szuriról még nem írtam: megkaptuk,kettőt,beadattam végül is a pneomococcus ellenit is,jól viselte,szinte semmi sírás nélkül "beszélgetett" a dr. nőnek,aki meg akarta falni,hogy milyen szép,dagadt is a mellem! Kijöttünk már mosolygott is! Láz,nyügösség nálunk kimaradt! Hála Istennek! Büszke vagyok Rád kicsi lánykám! Hinta stuperul bejön neki,élvezi,vigyorog, kacag, gögicsél,megfalni való! Annyira örülök hogy az mi kis apróságunknak örömet tudtunk okozni!
Szeretünk Drága Kicsi Lauránk!!!!!!!!!!!!!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS