/Kicsit higgadtabban............../

2010. február 25., csütörtök

................próbálok írni! Lau egyre jobban van! Tegnap este még lázas volt,ma csak hőemelkedése volt! Elkezdett neki felfelé jönni a nyálka ahogy köhög,eleinte szegénykém,nem tudott mit kezdjen vele,most már szépen lenyeli,kicsit hígabb és nyálkásabb a kakink emiatt! Étvágyunk nem nagyon van,de legalább teát iszik jó sokat,ami ilyenkor nagyon fontos! Sajnos fogytunk! :( De remélem hamar összeszedi magát! Most kapja a Cebion cseppeket, Calciumot, Fenistil cseppet............meg ma még a Nurofent! És a hátát minden este kenem a Baby Luuf balzsammal!
Ettól olyan jól aludt éjjel,kitisztította a légutakat,és megszüntette a köhögést! Végre kipihente magát! Én meg hallgattam egész éjjel,hogy veszi a levegőt! Remélem hamar meggyógyul,mert a szívem szakad meg érte! Olyan karikásak a szemei! Mára már a két kézfeje "kékzöldlilafeketeszürke" színben játszik, a szétpukkant vénák miatt! :( Majdnem megszakadt a szívem érte,mikor elvitték vért venni,mert ugyebár engem nem engedtek be,ezzel a szlogennel : "Nem akarják,hogy a gyerek lássa,hogy anya bent van,és nem segít rajta,mikor őt bántják". Szerintem meg épp,hogy ott kellett volna lennem,hogy megnyugtassam,már ha csak megsimogatom a fejét,akkor is érzi hogy ott vagyok! De nem lehettem,és a folyosón hallgattam végig,a szivszorító 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!! perces ordítását,mert addig kínozták! :( :( :(
Holnap doki után jelentkezem!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS