Önállósul..................

2010. február 14., vasárnap

A gyermekem teljes mértékben önállósulni szeretne.............3 napja csak és kizárólag "saját kezűleg" hajlandó enni! Ez azt jelenti,hogy megszűnt anya/apa ölében való evés,bújással összekötve! :( Ágyon,babakocsiban................vagy mindegy hol,fogja kis kezeivel a cumis üveget,vagy tartjuk neki,esetleg kitámasztom,és így eszik! :) Szerencsére a reggeli,és az esti evésünk megmaradt olyan meghittre,mint amilyen eddig volt! :) Én naiv anyuka,majdhogynem könnybe lábadt szemekkel,kérdőre mertem vonni majd' 5 hónapos gyermekemet,hogy nem-e korai még ez az önállósulás,és feszegettem neki,hogy úgyis tudom,hogy hamar kirepül majd a fészekből (a jelekből ítélve),erre hercegnőnk válasza az egész eszme cserére,egy oltári puki volt,hangos (majdhogynem gúnyos) kacajjal összekötve! És ekkor a szemeiből kivettem,"nesze anyám ez a tiéd" mondatot! Jót nevettem,majd apát felhívtam és elújságoltam neki a sztorit, aki szerintem csak kicsit nézett hibbantnak! :):)
Laura egyre jobban rajong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a zene iránt! "Táncra" :) perdül,ha valami muzsikát kapcsolok be! Ennek viszont nagyon örülök,minden vágyam hogy valami féle táncban majd tehetséges legyen! :) A stílust majd ő kiválasztja,én pedig megadom neki a kezdő lökést,ha ovis lesz! Azt sem bánnám ha játszana valamilyen hangszeren,de ezt nem fogom erőltetni! :) (álmodozom a nagy jövőre nézve)
Történt tegnap az eset,amikor is anya a konyhában serte-pertélt,persze mindezt zene mellett,apa megjelenik a gyermekkel,mert hogy majd ki mászott az öléből, "nézzük meg honnan jön a muzsika" arckifejezéssel! Nem is tétovázott sokáig,apa felállította a konyha szekrényre,és elkezdte rázni magát! Rogyasztotta kis lábacskáit,mindezt széles vigyorral:

Hogy ez tényleg, a zene hatása,vagy csak a véletlen műve,az nekem teljesen mindegy! Egy a lényeg el voltunk tőle ájulva,és még ez tetszett is neki,így még jobban produkálta magát! :)
Pózolni is nagyon imád (kivéve mikor nem dermed le a fényképező gép láttán) ezért erősen gondolkodom majd egy profi baba fotó sorozaton! :)
Íme Miss Pózer:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS