/Kórházban voltunk............./

2010. február 23., kedd

Faszom tele az egészségüggyel! (bocsi de ezt le kellett írnom)
Kezdődött az egész vasárnap este,amikor Lau kaja közben elkezdett köhögni,és félrenyelt,majd ezután 10 percen keresztül hányt,elvittük még aznap a sürgősségire,nem találtak nála semmit,mégis a papírra azt írták felső légúti megbetegedés!
Hétfő reggelre 38 fokos láza volt,és nagyon köhögött,de még előtte egész éjjel sípolt a tüdeje,meg nehezen vett levegőt! Bevittük a korházban,ott megvizsgálta az ambulancián egy dr.nő,ő azt mondta torokgyulladás,erre felvettek minket az osztályra 10:11 perckor, és majd délután kaptunk szobát...........kaptam egy papírt amire irnom kellett mennyit eszik iszik,mennyi a láza,kaki pisi van -e! Tegnap egész nap 38-39 fokos láza volt,elvitték vérvételre a kézfején szétpukkasztották a vénáját,és én nem mehettem be csak a folyosóról hallgattam ahogy ordít,mintha a szívembe kést szúrtak volna,na beletelt vagy 1,5 órába mire megvigasztaltam,erre elküldtek gégészetre,ott is orrába szájába matattak,itt is majdnem egy óráig sírt.............láza még mindíg 38 volt.....vártam én a csodát hogy kap valami gyógyszert,semmit sem kapott,egész éjjel ordított,mert összezártak egy kruppos gyerekkel aki csak visított meg visított,alvás nem volt,de láz az igen,ma reggel betelt a pohár és mondtam hogy haza jövünk,erre a doktornő elkezd pattogni hogy de meg figyelik,erre elkezdtem ordítani hogy ki figyeli meg????????????? Senki be sem dugta a képét a szobába,én mértem a lázát,sőt 38 fokos lázra még lázcsillapítót sem adtak,én adtam neki a saját germicid c kúpból,de azt is sunyiba ,mert nem lehet. Azt mondja a doktornő,csak és kizárólag úgy jöhetünk haza hogy saját felelősségre,és azért nem kap Laura gyógyszert,mert ez vírus fertőzés,és arra meg nem ér semmit, lófaszt a picsájukba,és akkor kapjon lázgörcsöt?????
Még mielőtt haza jöttünk,elküldtek röntgenbe,és láss csodát,a vírusos kurva anyjuknak,nem vírus hanem két oldali tüdőgyulladás,úgyhogy most haza jöttünk,elmentünk a körzeti dokihoz,és felírt egy szatyor gyógyszert (12.000 ft) mert ugyebár ezt kezelni kell.
Szóval most is 38,5 a lázunk,én már lassan 48 órája nem aludtam egy pillát sem,ki vagyok borulva,és büdös vagyok! Ja és miért ne,tegnap megjött,úgyhogy most belefekszem egy kád forró vizbe,és lefekszem aludni!
Bocsi a kiakadásért,de brutál volt ez a majdnem két nap korház!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS