Életjel és miegymás

2011. október 25., kedd

Mentegetőzhetnék, de nem teszem. Szerencsére nem a gondok miatt nem jelentkezem. Hanem a sok-sok csodás, tartalmas nap, fog vissza attól hogy sok időt töltsek a gép előtt.
Fránya ősz, fránya hideg, köd eső és további ilyen gusztustalanság! Kissé lehangol minket, de Laura minden rossz kedvet elűz, napsugár mosolyával, rosszaságaival, szeretetével.
Olyan nagylány, hogy azt leírni nem lehet. Mostani kedvenc elfoglaltsága a segédkezés, a konyhában, a fürdőszobában, a kertben........bárhol. Minden kérést örömmel teljesít, és egy "na" szócskával nyugtázza ha elkészült vele. Mosogatógép bepakolásba szerintem verhetetlen, na és a mosógép kipakolásban is. Tudom-tudom, a gyerek dolgoztatást büntetik, de ő ezt örömmel, és nem mellesleg társadalmi munkában csinálja! :D :D :D
Rajzol, kreatívkodik (remélem jól írtam, ha nem bocsi) mostanság az ollóval vágást gyakoroljuk, és nagyon ügyes. Ragasztunk is, és festünk.
Timiéknél olvastam, a filctollról ami kimosható. Itt is köszi Timi az ötletet, egy csoda. Összefirkálja magát, a kezét, a ruháját...........és láss csodát víz, és lejön a kezéről, arcáról, a ruhából. Jó ez nem azt jelenti, hogy bárhová rajzolhat, így is szólok érte, hogy szépen, ide nem, csak a füzetbe stb. De nem kell olyan szigórúnak lenni , és ezért sokkal örömtelibb a művészet! :)
Volt egy eset, amikor is azt mondtam, bármennyire is drágább egy sima filctől, megéri, és most nyomdából is ilyet fogok neki venni.
Ült a gyermek a kanapén (vajszínű, műbőr) akarva akaratlanul, de sikerült, a fekete, és a bordó filccel összefirkálnia, nem is kicsit. Aztán látta, hogy mit csinált, próbálta letörölni a pulcsijával.
Odamentem egy nedves ruhával, lemostam simán. Nagy volt az öröm, nekem is és Laurának is. :) A rajzolás, festés egyébként egy nap sem marad ki , nagyon szereti csinálni, és nagyon ügyesen fogja a kis kezeivel a filcet, ceruzát. Ancsiéktól kaptunk többek között Lau szülinapjára egy nagyon édes, kis lakatos titkos naplót. Laura, mint aki érzi, hogy az egy titkos füzet, elbújva rajzol csak bele, a szobájában a sarokban a kis asztalánál. Úgyhogy nem is tudom megmutathatom -e a rajzokat!! :) Apával már azon is gondolkodtunk, hogy esetleg még az is lehet, hogy Tomikának ír bele szerelmes levelet! :) :)
Édes aranygombóc.
Tanulunk beszélni :) ugyebár írtam már, hogy vadidegenek beleütik az orrukat, a nevelésembe. Így elhatároztam, hogy napi 2 szót meg fogunk tanulni. Szerintetek sikerül???? Nem! Rájöttem, Laura tudna már akár folyamatosan is beszélni,de nem akar. Próbálom azokat a szavakat előre venni, amiket már magátil tud, de vagy csak az elejét, vagy csak a végét mondja. Pl. alma nála az így hangzik "ma". Mondom neki, mondjad szépen Laura: alma
Erre ő: NEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elneveti a dolgot, és otthagy.
Mindent a nevén nevezünk, nincs gügyögés, a macska az macska nem cica, a tyúk az tyúk, nem pipi. De mégsem, most leálltam, majd magától rájön. Ha a szobatisztaság megy neki, ez sem lesz szerintem egy nagy dolog, csak most még nem érdekli.
Sok okos tanács jött, ne figyeljek rá, és akkor majd rákényszerül, hogy kimondja. Na neeeee, nekem ehhez nincs szívem, és szerintem, egy gyereket nem úgy kell nevelni, hogy nem figyelek rád, nem szólok hozzá. Hanem ha kell rojtosra beszélem a szám, míg van hangom "énekel" (vinnyogok) és mesélek neki. Minden Miért? Ez mi? kérdésére kimerítő választ adok. Szerintem ebből tanul, remélem hamarosan a rojtosra beszélt szám, meghozza az eredményét. :)

Holnap megyünk Timiéknél. Itt is nagyon szépen köszönjük a meghívást! Már nagyon várjuk, biztos vagyok benne, hogy jól ellesznek a csajok, és az egy szem Noel kispasink. Mi pedig jót fogunk pletyizni! :) Természetesen csőre töltve viszem a masinámat, és sok képet hozok majd!

Pár kép:

ŐK, nekem ♥♥♥♥

Édes drága napsugaram

Anya figyelj már :)

Dolgos gyermek, most épp kukázik! :)

A szabadság, ahol nincs tiltás! :)

Aranyat talált :)

Kreatív, így horgol Ő! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS