Legyél ápolatlan, leamortizált..................ha már anya vagy

2011. október 14., péntek

Megesett az eset. Tegnap elindultunk Lauval, imádott fővárosunkba, azon belül is az Örsre, egy kis plázázásra, no meg az IKEÁt sem hagyhattuk ki.
Felszálltunk a HÉV-re, valahol Kistarcsa magasságában, felszállt egy idősebb hölgyemény undokvénmajom aki hosszas nézelődés után leült velünk szembe.
Nem is értettem, miért pont oda, hisz háttal kellett ülnie a menetiránynak, és köztudott hogy ezek a hölgyek vénmajmok nem szeretnek háttal utazni, és még vagy ötszázezer hely volt.
Szóval letelepedett mellém. Nézett...................! Olyan zavarba ejtően. Laurával minden megállónál megvitattuk ki szállt fel, ki le, miért álltunk meg. Induljunk már. Ott a néni a kenyérrel a kezében.......stb.
A hölgyike vénmajom olyan képeket vágott, csak fintorgott. Alig vártam, hogy beszóljon valamit, mert annyira vagyok jól nevelt, hogy nem én fogok kezdeményezni, de ha beszól elküldöm a bús pi...ba!
Megérkezett, az első kérdés:

-Mennyi idős??
-Én??
-Nem a kislány.......
-2 éves....
-És még csak így tud beszélni???
-Miért nem tetszik valami a gyermekem beszéd stílusában???
-Hahahah (gúnyos kacaj)...........Stílusában??? Még beszélni sem tud................!
-(ekkor már emeltem a hangom) Lehet hogy az én gyerekem még nem tud tisztán beszélni, de azt már most tudja, hogy nem üti bele a nagy orrát mások dolgába, idegenként.
Vörösödő hölgyike vénmajom fej..........
- Lehet ha nem töltene annyit a tükör előtt, azzal hogy a haját igazgassa, meg fesse a szemét, meg öltözködjön, akkor több ideje maradna, a gyereket beszélni tanítani.
-(ekkor már nagyon bepöccentem) Lehet ha magácska pedig keresne magának egy fickót, akkor lenne kivel levezetni a feszültséget esténként, nem itt kötözködne. Így jó?? Amíg finom és nőies vagyok!! (felálltunk, és átültünk a kocsi végére)
A vénmajom még vergődött ott magának, de már szerencsére nem értettem.

Szóval, ha a gyereked 2 évesen még nem beszél folyékonyan, érthetően és tisztán, az azért van, mert naponta megfürdök, kiszedem a szemöldököm, használok szempillaspirált, nem kinyúlott melegítő naciban, és retkes sport cipőben lépek ki az utcára. Hanem normálisan felöltözve, talán mondhatni csinosan, és jó illattal megyek emberek közé.

Felidegesített. legszívesebben képen nyomtam volna egy méretes szívlapáttal. Mit meg nem engednek maguknak ezek a vénmajmok hölgyek.
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS