Egy csodás nap története

2011. október 31., hétfő

Végre eljutottam én is, odáig, hogy megörökítsem a tali élményeit itt a blogunkban! Múlt hét szerdán voltunk Timiéknél, és töltöttünk el náluk egy csodás napot! Nagyon vártuk már a találkozót.
Féltem kicsit, hogy Laura majd sírva fog bújni a nyakamba, szokott ilyet produkálni, ha számára ismeretlen emberekkel találkozik.
Ennek ellenére, meglepetést okozott nekem, hisz nem sok idő kellett neki mig felszabadult, és játszott. Timiéknél igazi bababirodalom van. Itt csak jól tudják érezni magukat a gyerkőcök. Panna és Lili igazi gondoskodó nagylányok. Emmus egy édes kis mosolygombóc. KisNoel pedig a szerelmem lett, na és persze Laué. A két nagylány (Panna és Lili) nagyon jól megértették egymást, édesen megbeszélték a dolgokat! :) Megzabáltam őket! :) Lau inkább a "kicsik" felé húzott, Emmust dédelgette, KisNoelt puszilgatta, szeretgette. Zabálni való kis moszat volt.
Timi egy tündér, kedves, nagyon szimpatikus anyuka! :) Fincsi muffint sütött nekünk, amiből én édesszájú, fel is faltam rengeteget! :)
Eszti is kedves kis meglepivel készült, ő is muffint sütött, amire a gyerkőcök nevének a kezdőbetűjét rajzolta rá, azt hiszem cukormázzal. A nagy haza rohanásban ott hagytuk L betűset. Bocsi érte.
Egy szóval számomra egy csodás és felejthetetlen nap volt, de megismételhető, nagyon várjuk a következőt, hamarosan egyeztetünk az időpontról!:)

Néhány kedvenc képem:







 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS