Csapó2 - 40

2012. december 8., szombat

Bárcsak egy filmcím lenne. Sajnos nem az. Tegnap miután hazajöttünk az oviból, már észre vettem, hogy valami nem smakkol Laurával. Giga hisztis volt. Este már ráztha a hideg, gondoltam nagyon elfáradt így hétvégére. Elaludt.

11 óra magasságában, arra rohantam be a szobába, hogy valami sípol, hát Laura volt. Olyan keservesen vette a levegőt, húzott-sípolt a tüdeje. Amikor pedig hozzáértem, alig akartam elhinni, olyan forró volt. Próbált ébreszteni, de nem nagyon ment, szeme szinte fentakadva, keze lába elengedve. Megilyedtem nagyon. nagy nehezen sikerült felkelteni. Lázmérés. 2 másodpercet volt a hőmérő a hóna alatt, és 40 fokot mutatott. Gyorsan kataflan csepp, és irány a hűtőfürdő. Rettegtem, hogy lázgörcsöt kap. Vacogtak a fogai, annyira rázta a hideg. Szívem szakadt meg érte. nem tudtuk 5 percnél tovább tartani a vízben, mert majd meg halt úgy fázott. Kissé csökkent a láza, a gyógyszer is hatni kezdett, na meg a Rektodelt kúp (fulladásra/krupp-ra).

Hajnali 2 lehetett, amikor megint éreztem, hogy melegszik, rögtön gyógyszert adtam neki. Majd reggel 7 kor ismét lázasodott, és azóta még 2szer. 39 – 39,5 –ig felmegy neki. A takonykóron és a lázon kívül semmi baja. Rettegek, hogy a fülére megy és nem ússzuk meg a fülfelszúrást. Hétfőn doki, addig kezelem én, ha valami nagy baj lenne, kórház.

Viszlát ovi, viszlát meló. 8ma szétfagytam a városban, míg suliba jöttem-mentem, én is lázas vagyok, alig állok a lábamon)

Utalom a telet……….

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS