Karácsonyi hangulat

2013. november 22., péntek

Lassan én is ráhangolódok a témára, pláne most, hogy ismét tengernyi az időm :) Elkezdtünk karácsonyi gipszfigurákat önteni, festegetni őket, majd mágnes kerül rájuk és a hűtő díszei lesznek.
Karácsonyi díszeket gyártunk, beszabadultam egy kreatív hobby boltba, hát vásároltam rendesen. Most csakis ilyen díszek ékesítik majd a fánkat.
A hétvégén szeretném az adventi kalendáriumhoz beszerezni a kellékeket, ilyen lesz, Lula szobaajtajára:


Apró kis meglepiket gondoltam bele. Semmiképp sem tömném tele édességgel. Hajcsat, bubifújó, rágó, nyaklánc, gyűrű, gyűjthető MyLittle Pets Shop figura stb. Ilyenekben gondolkodok, és szerintem nekünk a kis tasakok nem tasakok lesznek, hanem filcből zsákocskák.
Aztán ha ez elkészült, akkor beszerzem a koszorúhoz a dolgokat, az is sk. lesz ismét, még nem tudom milyen.
Ezek nagyon tetszenek:


 (képeket a google képkeresőjében találtam, "adventi koszorú" kulcsszavakkal)

Ezek pedig már sk. díszek, nekem nagyon tetszenek, egyediek, szép lassan készülnek, az oviba is viszek a fára belőle. 




 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS