/Fárasztó napok,és még nincs vége........./

2009. november 9., hétfő

Hol is kezdjem,rég írtam,köszönöm az aggódó hozzászólásokat! Megvagyunk,de nem a legjobb napok vannak mögöttünk! Lehet túl hamar elkiabáltam hogy milyen jól eszi Lau a bukós tápit......vagy nem tudom,de valamelyik nap ezt is kihányta,orrán száján ömlött a cucc,és majdnem a kezemben fult meg,még jó hogy volt lélekjelenlétem,és ráfújtam az arcára erre megijedt és vett levegőt,aztán még a porszívós orrszívóval szívtam az orrából a maradékot. Nem kívánom senkinek az onnantól jött rettegést.......éjjelente furcsán nyeldekelt,és néha sípoló hangot adott ki,mindenre felugrottam,hogy most mi is van,az etetések számomra most már gyomorgörcsöt jelentenek hogy mikor fog hányni,szerencsére ma a 4. napja hogy nem hányt ki semmit! Holnap visszük a Bethesdába nyelésvizsgálatra (ultrahanggal etetés közben vizsgálják a nyelő csövét hogy áramlik e vissza valami) , remélem nem lesz semmi gond!
Pénteken a doktornéninél kezdtük a napot,3 napja nyügös volt Lau,láza nem volt,de elvittem mert köhögött és az orra folyt,piros a torka,nem írt antibiotikumot,csa calcimusk ampullát,ezt meg kell neki inni (borzasztóan keserű),orr sprayt,és c-vitamin cseppeket,kicsit már jobb,de alvás nincs a nyügi az megmaradt! Ezért lehet olyan kuszán fogalmaztam de hulla fáradt vagyok! Holnap jelentkezem,ha megtudunk a valamit!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS