/Lemaradásom pótlása....képek/ szerkesztés alatt

2009. november 19., csütörtök

Nem megy ez nekem mostanság........mármint a blog írás,ha leülök a géphez,bekukkantok mindannyiótokhoz,arra már se kedv se energia nem marad hogy írjak! De akkor miért írok blogot..........?? Ezért úgy döntöttem hogy mindennap legalább 1-2 sort,de akkor is fogok írni! :) Lau lassan 2 hónapos lesz (atya ég hogy szalad az idő),rengeteg törődést,de még annál is több odafigyelést igényel,eddig pocakosan könnyű volt csak leültem és írtam.......de most már nem így működik! :) Ami persze jó,mert hamar elrepül a nap,sőt néha még a 24 óra is kevés,de gondolom nem kell részleteznem ezt....... :) A napom annyiból áll hogy Laura,Laura és Laura,ha nem épp ő,mert megkönyörült igába hajtott édesanyján és hajlandó volt álomországba kalandozni,akkor a főzés, mosás, takarítás...........és ha ezzel végzek,hangsúlyozom "ha" akkor már ébren is van! Nagyon sokat van ébren,egy két hónapos babától nekem ez sok............és akkor foglalkozás van,Micimackó éneklés miegymás.........de mikor századszorra kezdek bele,hogy " Egy nap mikor micimackónak........" akkor már a jó édes anyját annak a mackónak! :) Mégis örömmel fáradok el estére,mert tudom hogy értük tettem, a kis családomért!
Rólam: valami kórság bújkál bennem,de ez nem lényeg annyira,remélem nem H1N1........nem érdekel engem ez a hülyeség...... :) A napokban kicsit feldoppingoltuk kis otthonunkat,szert tettünk egy új 3+2+1-es kanapéra,és tapétáztunk is! :) 28.-án viszont kimozdulunk végre,bálozni megyünk a barátokkal! És ami a legfontosabb december 20.-án,ünnepeljük 1. házassági évfordulónkat..........és jön a karácony is......várjuk nagyon az elkövetkező heteket! :)


És az elmaradt képek a nagylányomról:
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS