/ Valami elkezdődött......./

2009. november 25., szerda

A címből is kivehető a lányom életében valami új kezdődött el..............hogy ez már jelent e valamit,vagy ez tipikus eset, azt remélem majd ti megválaszoljátok nekünk! Előre is köszönjük! :)
Szóval,egy pár napja ömlik a nyál Lau szájából,és eszeveszettül rágja a rágókáját, az öklét, az ujjamat, a játszócumit.....sőt még evés közben is rágja a cumit........egyszóval midegy csak valami nyomja a kis ínyét! Na már most én kezdő,még mit sem tudó anyuka,rettegek hogy a foga kezdi a dolgokat! Van ilyen hogy 2 hónaposan már a kis fogacskák piszkálják az én drágámat????Még egy hónapot várhatna.......igaz ez nem kívánság műsor!
Egyébként jó kislányom van,egy igazi kis földre szállt angyalka! Az alvással harcolunk,de rendesen,2hete még büszkélkedtem hogy délelőtt,és délután is 2-3 órát alszik, ez lecsökkent napközben 2*30percre ! Vagy épp ha nagyon elfáradt,akkor 1óra,de akkor már túlzok! :) Viszont ha sétálunk azt végig szunyálja,csak nekem görcsöl be a vádlim 2óra séta után,de hát ez a mi rabszolga sorsunk! Az éjszakáink aránylag jónak mondhatóak, 10körül evés, elalszik,aztán hajnalban 4-5 között ébred! Hétfőn mennünk kell a két hónapos szurira,számolom a napokat! :( Nem tudom ki fog jobban sírni,Lau vagy én!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS