/Karácsonyi design és hangulat/

2009. november 11., szerda

Felbuzdulva Diusom design váltásán,én is úgy gondolom,ideje egy kicsit a karácsonyra hangolódni,hiszen ez teljesen más lesz mint az eddigiek! Családként élhetjük meg ezt a csodálatos ünnepet,és szerintem akkor el is mondtam nekem mi a legszebb karácsonyi ajándék,a kis moszatom aki itt szuszog mellettem! Nem is tudom az ember kívánhat e csodálatosabb dolgot,mint egy apró kis életet,aki a saját testéből fejlődik ki...........nekem ez lesz a legboldogabb karácsonyom! Mi kettős sőt ha úgy nézzük hármas ünnepet is ünneplünk karácsony környékén, december 20.-án lesz az ELSŐ HÁZASSÁGI ÉVFORDULÓNK,amivel egy napon lesz anyumék 31. és nővéremék 10. HÁZASSÁGI ÉVFORDULÓJA,szóval ez az év vége mindenképp csodálatosan fog befejezedőni. A karácsonyt otthol ünnepeljük a nagyszülőkkel,igazi nagy családi hangulatban,ajándékokkal,sok sok finomsággal!
Nagy kíváncsisággal várom kicsi lányom reakcióját a fényekre, a zenére a sok sok emberre........remélem nagyon nagyon felejthetetlen lesz számunkra az első igazi boldog ünnepünk!!!!!!!!!!!!!
(Aztán nagy nagy izgalommal várjuk majd az új évet,hisz biztos vagyok benne hogy Laura rengeteg meglepetést és boldogságot fog okozni nekünk 2010-ben is)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS