???

2010. március 11., csütörtök

Ilyen még soha nem fordult elő velem! Nem tudok címet adni a bejegyzésemnek! :( Mert ha megpróbálnám,nagy valószínűséggel, hosszabb lenne maga a cím mint a post!
Visszaestünk! Laura ismét beteg, vagyis még mindig! Berekedt, tegnap este szinte már nem is volt hangja! Majd' 3 hete húzódik ez a fránya valami! Szegénykémet megviseli, nem tud rendesen aludni! Ma is 5 óta ébren van! Most aludt 20 kemény percet! Kaptunk végre gyógyszert (antibiotikum) Klacid Baby-t és Amboroxol szirupot . Remélem nagyon de nagyon , hogy végre a végére jutunk ennek a kálváriának! Sajnálom! Borzasztóan! Nevetne és nincs hangja! Megszakad a szívem érte! :(
Én sem vagyok fényesen! Tegnap előtt, visszatért a magas vérnyomásom, ami terhesség alatt volt! Nagyon szarul voltam! Most ismét szedhetem a Dopegyt-et! :(
És végül! Hó-hó-hó és hó! Mindenütt! Elegem van a télből, ebből a hülye depressziós, időből! Kikészít idegileg! Nem is kicsit! nem lehet kimozdulni a lakásból! Mert vagy a szél kapja fel a babakocsit vagy nem lehet tolni a hó miatt! Eléééééég volt! Ez nagyon nem az én hetem! :( 


 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS