/Életjel................/

2010. március 2., kedd

Voltunk vissza a doktor nénihez! Szépen javul Lau,már csak köhög, igaz azt rendesen, de legalább így kitisztul a kis légcsöve! Visszatért az étvágyunk, szerencsére! Védőnéni mondta hogy most már ehetünk húsos dolgokat is, ma meg is evett a lelkem, egy fél üveg, csirkehús-sütőtököt! :) Az éjszakák borzalmasak, mivel ilyenkor lerakódik a sok gusztustalanság, éjjel 3-4 szer szívom az orrát, meg rátörnek ilyen köhögő görcsök, ezt leszámítva jó kedvű, és napról napra jobban van! Hála Istennek! Megvolt a mérés is, a gyermekem írtózatos tempóban nő, naív anya megint azt hitte, hogy fogyott a betegség miatt a gyerek, erre hízik! Egy hete mikor a korházban voltunk,mértek a doktor nénik, 6900grammot, tegnap pedig a védő néni, 7050grammot, egy hét alatt 150grammot hízott betegen, mi lett volna ha még van is étvágya! :) :) Centiben úgy állunk, hogy egy hónapja volt 66cm, tegnapi mérés szerint pedig 70!!!!!!!! cm! 4cm-t nőttünk egy hónap alatt. És csodálkozom, hogy nem jók már rá a 68 -as ruhák, mondjuk már így is valamiből a 6-9 hónaposat hordjuk! Ennek örömére ma elmegyünk vásárolni, és megvesszük a gyerek ülést a drágánknak,mert a gyerek feszül meg már a hordozóban, mivel őfelsége nem lát ki az autóból! :)
Köszönjük szépen a rengeteg kedves kommentet,tényleg nagyon jól estek, és ti tartottátok bennem a lelket! Millió puszi és ölelés érte!
Rólunk: apa és én is hasmenéstől szenvedünk! Apa kb. 1 hete, én meg már egy jó hónapja! Szerintetek nekem lehet az újfajta fogamzásgátló gyógyszertől???? Vagy megint a gyomor fekélyem van kiújulóban!??????? Apa szerintem elrontotta a gyomrát,mert ő már jobban van! De én olyan vagyok mint a mosott kaki! :(
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS