/Te vagy a legszebb csillag ,életem egén.................../

2010. március 16., kedd

Végre gyógyul a kis drága csillagom! Látszik rajta hogy sokkal jobban van! Annyira féltettem , minden este imádkoztam érte! Mert szerintem a gyógyszer csak mellékes dolog, a Jó Isten gyógyította meg! Jó a kedve, játszik, a köhögés már csak minimális, és a taknyolás is! Még 2 napig kapja az antibiotikumot, utána pedig megkezdünk egy normaflor kúrát! :) Otthol voltunk anyuméknál a hétvégén! Nővérem fiai asztmásak, és nekik így van inhaláló gépük, na ezt mi is kipróbáltuk, és tényleg nagyon jó, míg otthol voltunk napi 3szor meginhaláltuk! Nagyon élvezte! :) És sokat segített neki! Köszönjük szépen szépen a sok-sok kedves szót! Most már remélem visszatérhetek é is, a rendszeres blog íráshoz, de nem volt idő! Nyűgösködött Laura , és lefoglalta minden erőmet!
A hétvégén már jó hangulatban volt, fényképeztem is sokat! :)




"Egy anya szeretete olyan,mint egy kör. Nincs kezdete és nincs vége. Állandóan körbejár,és mindenkit megérint aki kapcsolatba kerül vele. Elborít, mint a reggeli pára, melegít mint a déli nap és ugy takar be mint a csillagos éj."
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS