Boldog születésnapot kicsi kincsem......

2010. szeptember 26., vasárnap

Eltelt egy év, mintha csak ma lett volna hogy megláttalak. Már abban a pillanatban tudtam, ez a szerelem örökké, szól. Egy éve 2009.09.26.-án, 03:20 megérkeztél közénk, mint egy kis angyal. Gyönyörű voltál, úgy magzatmázasan is, és éreztem, akkor éreztem, hogy megérkezett az az ember a világra, akit az életemnél is jobban szeretek. Rádöbbentem, mi is az a anyai szeretet, féltés, óvás. Azóta is minden napom ebből, áll, téged szeretni, tanítani, nevelni. Ez a világ legcsodálatosabb, és legnehezebb dolga..........csodálatos, mert annyi szeretetet adsz, mint senki más, legnehezebb, mert a nevelésünkön fog múlni, hogy milyen ember lesz belőled!
 Látom, tudom, és érzem....hogy te már most egy csupaszív gyermek vagy, telis tele szeretettel, amit ki is mutatsz nekünk minden nap! Nálad csodálatosabb gyermeket nem is képzelhettem magamnak! Mindíg felvidítasz, és miattad van értelme ennek az életnek, érted vagyunk, dolgozunk, és élünk! Te vagy anyának, és apának az élete, a csupa nagybetűs ÉLETE. Akiért minden reggel érdemes felkelni, mert tudjuk, ez is egy különleges nap lesz, ma is mutatsz nekünk valami újat, ahogy épp felfedezed a világot. Gyönyörű szemed, minden apró dologra felfigyel, és érdeklődsz minden iránt! Nem tudom máshogy, és hosszabban elmondani: Szeretünk Egyetlen Drága Kicsi Tündérünk

Ezt a versikét, ma kaptad kincsem, Esztitől&Lilientől, viszont ennél szebbet és jobbat nem találtam volna én sem, arra hogy leírjam az érzéseimet, teljesen azt tükrözik, amit érzek.

"Amikor felsírtál
Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mindösszes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába."

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT EGY ÉVES DRÁGASÁGOM!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS