Beszippantott minket is.........................

2011. november 10., csütörtök

...............a karácsonyi forgatag!
Este kissé álmosan, kómásan, már erről beszélgettünk apával. Hogy s mint lesz, hogy legyen. Ugyanis ez nálunk nem egyszerű. Menjünk haza és otthon legyen fa, vagy maradjunk 1-2 napot itthon és itt legyen fa. Ezt még nem sikerült eldönteni. Az ajándékok már sorakoznak a fejemben. Most biztos nem hagyom az utolsó percre az egész kalamajkát. :)
Lau is ért már belőle egy két dolgot. Ma letöltöttem neki a Mickey Egér játszóterének azt a részét ahol megmentik a télapót. Elbeszélgettünk róla, meséltem neki, kerestünk Télapós, és Karácsonyos dalokat. Próbáltam a tudtára adni, hogy csak a jó gyerekekhez jön a Mikulás.............erre a válasz "Neeeem..............baba" Annyit jelent, hozzá is fog jönni, de ő nem lesz jó. :)

Néha azt hiszem tényleg közeledik már, de ahogy most kinézek az ablakon, süt a nap, +10fok fölött van a hőmérséklet, igaz már a fa levelei sárgák, de még rajtuk vannak. És nem hogy fagy nincs, de lassan kibújik a tulipán hagymám. Vagy én vagyok rosszul beállítva és átaludtam a telet, és már tavasz van??? Ki érti ezt. Mindenesetre szeretem ezt a jó időt, és Lau is. De azért karácsonyra egy kis hő jól jönne. Csak mert szép, és szeretjük! :)

Most már én is átváltottam a hátteret amihez készítettem egy egyszerű fejlécet is :)



Más:
Tegnap itt volt a kis csipet-csapat nálunk. Lányok ezúttal is köszi hogy eljöttetek, nagyon jól éreztük magunkat, remélem ti is. Már nagyon várjuk a következőt! :) Lau élménybeszámolt apának. Boldog volt. Édesek voltak a gyerkőcök. Örülök, hogy ilyen jó kis csapat jött össze! :) Sok sok képet készítettem, készítettünk, már láthattátok azon a bizonyos book-on :).
Most egyet tennék közzé, remélem nem bánod Timi, de ebbe a képbe, na és persze Emmusba szerelmes lettem! :) ♥♥


 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS