Tegnapelőtt.....................

2011. november 14., hétfő

.....................kezdődött. Reggel olyan bágyadt, elesett, esetlen volt. Keresztbe álltak a kis csillogó szemei. Gondoltam fáradt, hisz nem aludt semmit, és sokat játszott.
Dél körül kezdődött a hapci, és a takonykór. Innentől olyan hisztis lett, nem tudott inni, enni, nem kapott levegőt. Elkezdtem neki adni a szokásos gyógyikat.
( Fenistil, Calcimusc, C-vitamin, ACC ) Az este és az éjszaka borzasztó volt, aludt volna, de csak horkolt, és hánykolódott. Én semmit sem aludtam, féltem, hogy fulladni fog. Így egész éjjel az ágya mellett virrasztottam.
Tegnap reggeli ébredésnél még "taknyanyála" egyben volt. Megkapta kétszer a gyógyszer adagját a tegnapi napon,de egész nap lázas volt. Este jó meleg kamillás fürdőben pancsolt majd egy órát. Majd bekentem a mellkasát, és a hátát Baby Luuf balzsammal, megkapta a gyógyikat, kiszívtuk az orrát, és aludt, én is aludtam. Hajnal körül arra riadtam fel, hogy túl nagy a csend, hát ő aludt szépen békésen, horkolás, és köhögés nélkül.
A mai reggel már sokkal jobb, jobban néz ki. Még látszik rajta hogy nem oké minden, de bízok benne hogy megússzuk doki nélkül, és nem kell elvinni a rendelőbe, hogy benyaljunk még vagy 2 fajta vírust, és bacit.
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS